Turn up the volume for the
best experience
رئیس صمت اصفهان: مشکلات تولید در پلی‌اکریل رفع شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مواد مورد نیاز برای اکرلیک شرکت پلی‌اکریل، مشمول تحریم شده بود و در حال حاضر این مشکلات تا حد زیادی رفع شده و ظرفیت تولید شرکت افزایش یافته است.

رئیس صمت اصفهان: مشکلات تولید در پلی‌اکریل رفع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مواد مورد نیاز برای اکرلیک شرکت پلی‌اکریل، مشمول تحریم شده بود و در حال حاضر این مشکلات تا حد زیادی رفع شده و ظرفیت تولید شرکت افزایش یافته است.

به گزارش فارس از اصفهان، بازگشت شرکت پلی اکریل ایران به مدار تولید و رونق گرفتن کسب و کار این شرکت از جمله مهم‌ترین اتفاقات صنعتی استان اصفهان در سال ۹۷ بود که در سایه اجماع مسؤولان استانی برای حل مسائل ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر این کارخانه صورت گرفت و نهایتاً منجر به بازگشت به کار این افراد و افزایش تولیدات پلی‌اکریل شد.

در این بین، بروز برخی مشکلات، موانعی را بر سر راه شرکت قرار داد و نگرانی‌هایی را در خصوص تداوم تولید در سقف ظرفیت این کارخانه ایجاد کرد و متعاقباً، سهامداران شرکت پلی‌اکریل نیز، برای آگاهی از آخرین وضعیت تولید این شرکت، سوژه «راه‌اندازی خطوط آکریلیک کارخانه پلی‌اکریل ایران» را در سامانه فارس من ثبت کردند.

در همین رابطه، اسرافیل احمدیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تولید در شرکت پلی‌اکریل در جریان است و با توجه به وارداتی بودن مواد اولیه شرکت، تا آنجایی که مواد اولیه برای شرکت در دسترس باشد، تولید نیز جریان دارد.

رئیس سازمان صمت استان اصفهان ادامه داد: در ماه‌های ابتدایی تحریم، واردات این مواد از مبدأ قبلی با مشکلاتی مواجه شد و همین امر دلیل افت تولیدات شرکت در ماه‌های مذکور بود.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل تأمین مواد اولیه شرکت در زمان مذکور، مشکلی ارزی نبود و صرفاً به دلیل کارشکنی‌های طرف خارجی این مواد با شرایط سخت‌تری وارد می‌شد.

احمدیه خاطرنشان کرد: مواد مورد نیاز برای اکرلیک این شرکت، مشمول تحریم شده بود و در حال حاضر با تغییراتی این مشکلات تا حد زیادی رفع شده و ظرفیت تولید شرکت افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: شرکت پلی‌اکریل در سایر موارد، با مشکل چندانی مواجه نیست و بازار فروش این شرکت به دلیل نیاز بالای صنایع داخلی به اکرلیک، تا حد زیادی تأمین است.

رئیس سازمان صمت استان اصفهان تأکید کرد: افراد مجربی در پلی‌اکریل در حال فعالیت هستند و تمام تلاش این گروه بر بهبود شرایط تولید و صیانت از حقوق کارگران متمرکز است.
منبع:فارس نیوز


کلمات کلیدی


تاریخ ثبت : 1398/03/04

دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir