Turn up the volume for the
best experience
فرش فانتزي شنل چيست؟
فرش شنل channel که با نام فرش بلژیکی نیز شناخته می شود یکی از فرش هایی است که در سال های اخیر تولید و استفاده از آن افزایش یافته است. فرش فانتزي شنل بیشتر به منظور زیبایی و تزئین دکوراسیون خانه به کار گرفته می شود .

فرش فانتزي شنل چيست؟

فرش فانتزي شنل رابشناسيم

فرش شنل  channel که با نام فرش بلژیکی نیز شناخته می شود یکی از فرش هایی است که در سال های اخیر تولید و استفاده از آن افزایش یافته است. فرش فانتزي شنل بیشتر به منظور زیبایی و تزئین دکوراسیون خانه به کار گرفته می شود .
فرش شنل در دسته فرش های ماشيني مدرن و فانتزی قرار می گیرد، که به تازگی جاي خود را در منازل ايرانيان باز نموده و رقيبي براي طرح های فرش ماشيني سنتی شده است. این نوع فرش در طرح ها، رنگ ها و اشکال فانتزي و تنوع بسیار زیاد، قادر به برآورده کردن همه سلایق در طراحی فضاهای داخلی مدرن خواهد بود.

طرح و رنگ های متنوع، سبک بودن و قیمت مناسب عمده ترین دلایل افزایش محبوبیت فرش شنل در سال های اخیر محسوب می شود .
جنس فرش شنل یا فرش بلژیکی ویسکوز بوده و پشت این فرش لاتکس وجود دارد که به چسبیدن فرش به موزاییک و سرامیک کمک می کند .
دلیل استفاده از لاتکس پشت فرش شنل برای افزایش دوام و ماندگاری فرش و چون به دلیل سبک بودن این فرش  امکان سر خوردن آن زیاد است. لاتکس از سر خوردن فرش روی زمین جلوگیری کرده و فرش را روی زمین ثابت نگه می دارد .

فرش شنل ظرافت خاصی دارد و برای شستشوی آن حتماً باید دقت شود و بهترین کار برای شستشوی فرش شنل مراجعه به قالی‌شویی های مجاز است .
فرش فانتزي شنل دارای ویژگی هایی از جمله ضد لک و چروک، لطیف و نرم ، ضد حساسیت و آلرژی ، قابل شستشو ، دارای مقاوت زیاد ، بدون پرز و... می باشد. الیاف نخ خاب که در فرش شنل به کار گرفته شده پلی استر مي باشند.

فرش شنل بصورت گل برجسته بوده و زیبایی و خاص بودن این محصول هم بخاطر همین شیارهای تو خالی بین طرح ها و یا گل هاست. اين شيارهاي خالي در كف فرش شنل بعلت بافته نشدن نخ خاب ايجاد مي شود و با همان پود مخصوص اين فرش كه شنل نام دارد، بافته مي شود.

اين فرش ها بطور كل در مقابل شستشو و رطوبت خيلي مقاوم نيستند و برای کسانی که فرشی میخواهند که چندین سال به عنوان کف پوش در منزل باشد توصیه نمي شود.
اين فرش ها نسبتا نازک میباشد پس اگر از فرش بیشتر از مبل استفاده میکنید مناسب نخواهد بود.
همچنين اين فرشهایی که با نخ پلی استر بافته در برابر حرارتهای غیر مستقیم شدید مثل اتوی داغ و قابلمه داغ به سرعت تغییر شکل میدهند و میسوزد و نيزدر مقابل فشارهایی مثل پایه مبل و کمد مقاومت كمي دارد  .
 


کلمات کلیدی


تاریخ ثبت : 1397/12/26

دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir