Turn up the volume for the
best experience
مهدی آقابیگی دبیر اجرایی نمایشگاه ملی «فرش ماشینی کاشان» از برپایی نمایشگاه ملی فرش ماشینی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در شهرستان کاشان خبر داد.

نمایشگاه ملی «فرش ماشینی» در کاشان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی «فرش ماشینی کاشان» از برپایی این نمایشگاه ملی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در شهرستان کاشان خبر داد.

مهدی آقابیگی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری دو نمایشگاه «فرش ماشینی» و «گل و گلاب  و صنایع وابسته» در کاشان اظهار داشت: در شرایط امروز که تحریم‌ها اقتصاد ایران را تحت‌الشعاع قرار داده است، حجم کاری مسئولان به ویژه مسئولان اتاق بازرگانی و اداره صمت چندین برابر شده است.

وی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه فرش ماشینی از 26 تا 30 آذر در کاشان افزود: سعی می‌شود که این نمایشگاه در سطح ملی فعالیت داشته باشد و حتی در نظر داریم تا سفرای خارجی مختلفی را نیز با هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی «فرش ماشینی کاشان» با بیان اینکه چندین مکان برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این نمایشگاه در وسعت پنج هزار مترمربع و در حدود 50 غرفه ایجاد شده است و تلاش‌های خوبی نیز از سوی دستگاه‌های مربوطه همچون اداره صمت، اتاق بازرگانی و غیره صورت پذیرفته است.

وی از برپایی همایش «توسعه صادرات فرش ماشینی فرصت‌ها و چالش‌ها» در کاشان خبر داد و گفت: مسئولان کشوری و استانی در این نمایشگاه حضور دارند و از صنعتگران و تولیدکنندگان دعوت به عمل آمده و از دیدگاه‌های پیشکسوتان و کارشناسان در این همایش برای توسعه صادرات فرش ماشینی استفاده می‌کنیم.

منبع:تسنیم


کلمات کلیدی


دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir