Turn up the volume for the
best experience
بخشی از مشکلات صنعت فرش ماشینی برطرف شده است
استاندار اصفهان با اشاره بهبود شرایط صنعت فرش ماشینی گفت: بخشی از مسائل و مشکلات تولید فرش ماشینی در کشور با پیگیری های صورت گرفته برطرف شده است.

استاندار اصفهان:
بخشی از مشکلات صنعت فرش ماشینی برطرف شده است

استاندار اصفهان با اشاره بهبود شرایط صنعت فرش ماشینی گفت: بخشی از مسائل و مشکلات تولید فرش ماشینی در کشور با پیگیری های صورت گرفته برطرف شده است.

عباس رضایی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت تولیدی در آران و بیدگل به خبرنگاران بیان کرد: بخشی از مشکلات که جنبه داخلی داشت با ارائه تسهیلات و افزایش چهار برابری سرمایه در گردش از سوی بانک های عامل در کشور برطرف شده است.

 

وی با اشاره به افزایش هفت برابری قیمت مواد اولیه شرکت های تولیدی فرش ماشینی افزود: بخشی از مواد اولیه که تولید داخل می باشد، تامین شده اما بخشی دیگر مربوط به مسائل خارجی از جمله تحریم های ظالمانه است. 

 

استاندار اصفهان یکی از هدف های دولت در سال جاری برای رونق تولید در این استان را حفظ وضع موجود برشمرد و بیان کرد: برنامه هایی در این زمینه داریم و همه تلاش خود را در این جهت به کار خواهیم بست.
وی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار رونق تولید مورد تاکید رهبری فرزانه انقلاب امسال برنامه هایی از جمله حضور مرتب در واحدهای تولیدی، گوش کردن به زبان حال تولیدکنندگان و هماهنگی و همدلی بیشتر صاحبان صنایع و دولت در دستور کار قرار دارد.

 

رضایی همچنین لزوم توسعه گردشگری در استان اصفهان را یادآور شد و عنوان کرد: بخش گردشگری در زمینه زیرساخت ها و سیاست های کلان مشکل دارد که ورود بخش خصوصی می تواند به برطرف شدن مشکلات در زمینه تامین زیرساخت ها کمک کند و دولت هم خود را در کنار بخش خصوصی دیده و از هیچ‌ کمکی دریغ نمی کند.

 

وی ادامه داد: بخشی از مسائل و مشکلات حوزه گردشگری هم نیاز به اراده ملی دارد که در این زمینه ایرانیان داخل و خارج کشور می توانند با استفاده از فضای مجازی شرایط امن و پرجاذبه گردشگری را تبلیغ کنند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: دولت هم البته به دنبال فراهم کردن شرایط آماده سازی زیرساخت های گردشگری از جمله راه اندازی هتل ها و اقامتگاه های جهت میزبانی از گردشگران خارجی است. 

 

به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان در سفری چند ساعته به شهرستان آران و بیدگل از واحدهای تولید فرش ماشینی و فولاد در این شهرستان دیدن کرد.
شهرستان افزون بر 103 هزار نفری آران و بیدگل با 810 واحد صنعتی و 17 هزار و 100 نفر نیروی کار در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
منبع:ایرنا


کلمات کلیدی


تاریخ ثبت : 1398/02/07

دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir