Turn up the volume for the
best experience
صنعتگران آران و بیدگل به سیل زدگان شمال کشور 93 تخته فرش ماشینی اهدا کردند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل از ارسال۹۳ تخته فرش، قالیجه و گلیم اهدایی صاحبان صنایع آران و بیدگل به مناطق سیل زده شمال کشور خبر داد و گفت: ارزش این محموله اهدایی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال است.

صنعتگران آران و بیدگل به سیل زدگان شمال کشور 93 تخته فرش ماشینی اهدا کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل
از ارسال۹۳ تخته فرش، قالیجه و گلیم اهدایی صاحبان صنایع آران و بیدگل به مناطق سیل زده شمال کشور خبر داد و گفت: ارزش این محموله اهدایی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال است.

«حسن اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: محموله ای از کمک های مردمی شامل ۹۳ تخته فرش، قالیجه و گلیم به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: ارزش این محموله که توسط صاحبان صنایع و صنعتگران شهرستان آران و بیدگل به مردم سیل زده استان گلستان اهدا شده است، یک میلیارد و یکصد میلیون ریال است.

 حسن اسماعیلی افزود: همچنین بیش از ۵۰ میلیون ریال کمک های نقدی از طریق پایگاه های امداد در محل برگزاری نماز جمعه، بقاع متبرکه شهرستان و معابر پر تردد برای تامین مایحتاج زلزله زدگان جمع آوری شده است.

 وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هم وطنان برای کمک به سیل زدگان است و طی چند روز آینده، محموله بعدی کمک های مردمی به مناطق سیل زده شمال و غرب کشور ارسال خواهد شد.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، قطب صنعت فرش ماشینی کشور و دومین صادر کننده فرش ماشینی در جهان است.
منبع:shabestan


کلمات کلیدی


تاریخ ثبت : 1398/01/15

دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir