Turn up the volume for the
best experience
دکتر اسماعیل بایبوردی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد کویر در آران و بیدگل بیان کرد: تک محصولی بودن بخش قابل توجهی از حوزه اقتصاد به فرش ماشینی، تهدیدی برای بخش صنعت این شهرستان به شمار می رود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل : اقتصاد تک محصولی وابسته به فرش ماشینی، تهدیدی برای صنعت شهرستان آران و بیدگل است
    
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تک محصولی بودن بخش قابل توجهی از حوزه اقتصاد به فرش ماشینی، تهدیدی برای بخش صنعت این شهرستان به شمار می رود.

 دکتر اسماعیل بایبوردی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد کویر در آران و بیدگل بیان کرد: راه اندازی صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد در این شهرستان ضروری است چرا که به عنوان صنعت مادر می تواند با خارج کردن منطقه از شرایط تک محصولی، بیش از یک هزار و 200 کارخانه و حرفه وابسته را نیز به تحرک وادار کند .

وی به ظرفیت شهرستان آران و بیدگل برای راه اندازی شهرک صنایع فلزی و استقرار واحدهای تولیدی در آن اشاره کرد و افزود: می توان با برنامه ریزی دقیق، صنایع وابسته و پایین دستی صنعت فولاد را نیز به تدریج در منطقه گردهم آورد .

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: استقرار صنایع فولادی می تواند زمینه ساز اشتغال بیشتر دانش آموختگان دانشگاهی جویای کار هم باشد و گسترش آن پیشرفت اقتصادی پایدار شهرستان را تضمین کند .

وی در ادامه یادآور شد: افزون بر 70 میلیون دلار محصولات فولادی در 6 ماهه نخست سال جاری از سوی صنایع شهرستان آران و بیدگل به مقصد کشورهای دیگر صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایشی 90 درصدی داشته است .

دکتر بایبوردی اضافه کرد: بیشترین محصولات فولادی آران و بیدگل به مقصد کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان، افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی، عراق، قطر و گرجستان صادر می شود .

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد آران و بیدگل در شرایط تحریمی توانسته صادرات خود را به 2 برابر افزایش دهد، تصریح کرد: این واحد به خوبی شعار سال و منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی  بر رونق تولید و صادرات محوری را محقق کرده است؛ که جای تقدیر دارد .

منبع:تی نیوز


کلمات کلیدی


دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir