Turn up the volume for the
best experience
رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: با وجود تمام مشکلات و تحریم های استکبار جهانی فرش ماشینی کاشان به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می شود

رئیس اتاق بازرگانی کاشان:
فرش ماشینی کاشان به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می شود

رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: با وجود تمام مشکلات و تحریم های استکبار جهانی فرش ماشینی کاشان به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می شود

محمود تولایی پیش از ظهر پنج شنبه در همایش توسعه صادرات کاشان با اشاره به الگوی واحدهای تولیدی و صنعتی در بعضی از کشورها اظهار داشت: تجمیع واحدهای تولیدی یک صنعت در یک منطقه می تواند باعث رونق تولید، افزایش اشتغال و توسعه صادرات محصولات تولیدی شود.

وی با اشاره به اینکه  کاشان یکی از معدود شهرهایی بوده است که از این الگو استفاده کرده است، ابراز داشت: بخش صنعت بعد از انقلاب با الگویی جدید و استفاده از بخش خصوصی توانسته است ظرفیت های خوبی برای توسعه صادرات ایجاد کند.

حضور تجار و صنعتگران دیگر شهرها در کاشان به دلیل شرایط مناسب تولید

رئیس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص واحدهای صنعتی وابسته به فرش ماشینی در کاشان یکی از مزیت های این منطقه است، تصریح کرد: به دلیل شرایط مساعد اقتصادی و همچنین شرایط مناسب تولید بسیاری از صنعتگران و سرمایه گذاران دیگر شهرها واحدهای خود را در کاشان برپا می کنند.

وی با بیان اینکه فرش ماشینی تولید شده در منطقه کاشان به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می شود، بیان داشت: وجود نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی در کاشان یکی از مهمترین خواسته های صاحبان صنایع کاشان است.

فرش ماشینی کاشان گل سرسبد صنعت نساجی کشور

تولایی با اشاره به اینکه فرش ماشینی کاشان گل سرسبد نساجی کشور از لحاظ به روز بودن ماشین آلات است، اظهار داشت: کاشان این ظرفیت را دارد که به دلیل تولید محصولاتی باکیفیت بازارهای بین المللی خود را حتی در کشورهای آمریکایی و اقیانوسیه توسعه دهد.

۹۰درصد صنایع در آران و بیدگل مربوط به فرش و صنایع وابسته است

وی با بیان اینکه فرش ماشینی، ورق های فولادی و گلاب بیشترین اقلام صادراتی را از کاشان به خارج از مرزها دارند، افزود: در آران و بیدگل نیز ۹۰درصد صنایع مربوط به فرش ماشینی و صنایع وابسته به آن است.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان از وجود سه گمرک در استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: گمرک کاشان تنها گمرکی است که در آن مواد صنعتی متنوع به خارج از کشور صادر می شود.

وی از لزوم تاسیس گمرک وارداتی در کاشان نیز سخن گفت و تصریح کرد: این گمرک می تواند باعث تسهیل در تجارت صنعتگران و بازرگانان کاشانی  و افزایش اشتغال در منطقه شود.

منبع:مهر


کلمات کلیدی


دیدگاه شما

 


GET IN TOUCH WITH US

بـا مـا در تمــاس باشیـد...





ID: @IranMehrCarpet
شبکه های اجتماعی | Social Network


کاشان، شهرک صنعتی صباحی بیدگلی،بلوار یک،فرعی پنجم
آدرس | Add.


031-54759080
تلفن | Phone

© 2018. All Rights Reserved. Design and Developed by ariaads.ir